Jakość pracy zdalnej – jak lider ma o nią dbać?

Bieżąca informacja zwrotna – to zdaniem Katarzyny Lorenc najważniejsze dla pracownika i pracodawcy.

– Bądź precyzyjny, odsyłaj, daj czas na poprawę zadania członkowi zespołu – radzi Katarzyna Lorenc. Ekspertka BCC w kolejnym materiale z cyklu „Praca zdalna” zajęła się jakością tej pracy. Wskazuje, że każdy z menadżerów powinien zaplanować czas na ocenę pracy, informować o niej. To zaprocentuje w jakości wykonywanych zadań.

W doskonaleniu jakości pracy zdalnej ważny jest jeszcze jeden czynnik, o którym mówi Katarzyna Lorenc: – To stworzenie dobrej atmosfery, w której korygowanie i doskonalenie nie jest żadnym wstydem, tylko czymś absolutnie naturalnym, gdzie ty pokazujesz, że wszyscy się uczymy. Ja nie jestem doskonała, ty nie jesteś doskonały. Uczymy się, proces jest w toku – podkreśla prezeska BIZYOU, LU-BI, ekspertka BCC ds. rynku pracy oraz zarządzania i efektywności pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Czytaj więcej

Jak pandemia zmienia rynek pracy

Reagując na zagrożenie w postaci lockdownu firmy wprowadzają nowe sposoby organizacji pracy i przenoszą część działalności w tryb online.